Reklamace

DPD, Česká pošta, Zásilkovna domů:

Při obdržení zásilky je vždy nejprve nutné ihned balík rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.)

Co dělat, když přijde zásilka poškozená?

Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí,že zboží je rozbité, či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.

Zboží nesouhlasí s fakturou?

Obdrželi jste zboží, které jste si neobjednali, nebo něco v balíku chybí?

Kontaktujte nás na info@mestanazed.cz, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat s informacemi o dalším postupu.

Zboží nesplňuje Vaše očekávání a chcete jej reklamovat?

Pokud chcete reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě www.mestanazed.cz , zašlete e-mail na adresu info@mestanazed.cz , v němž uvedete zejména typ výrobku, číslo faktury nebo objednávky a popis závady. 

Provozovatel: Renata Kašparová

IČ: 47180803

Provozovatel není plátce DPH

Email: info@mestanazed.cz
(Odepisujeme do 24 hodin)

Sídlo FIRMY:
1. května 447/24, Přerov, 751 24, Česká republika